Cennik Usług Księgowych

Podatkowa księga przychodów i rozchodów z ewidencją

0 – 10 zapisów księgowych

320 zł

11 – 20 zapisów księgowych

400 zł

21 – 50 zapisów księgowych

500 zł

za każdy kolejny zapis księgowy:

+ 6 zł

*Zapisem księgowym jest każdy dokument, podlegający wpisowi do określonej ewidencji, np.: faktura, rachunek, miesięczny raport fiskalny, rozliczenie różnic kursowych. Każde 5 pozycji na wyciągu bankowym lub raporcie kasowym jest traktowane jako jeden zapis księgowy. Zapisami księgowymi są także dokumenty wewnętrzne służące do księgowania np.: kosztów przebiegu pojazdu lub amortyzacji środków trwałych.

Koszt sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego to wysokość średniomiesięcznej opłaty za obsługę księgową z ostatnich 3 miesięcy danego roku, jednakże nie mniej niż 850zł.

Kadry i płace (55 zł za pracownika)

Do 10 zapisów księgowych 

600 zł

11 - 20 zapisów księgowych

900 zł

21 - 50 zapisów księgowych

1200 zł

za każdy kolejny zapis księgowy:

+ 12 zł

*Zapisem księgowym jest każdy dokument, podlegający wpisowi do określonej ewidencji, np.: faktura, rachunek, miesięczny raport fiskalny, rozliczenie różnic kursowych. Każde 5 pozycji na wyciągu bankowym lub raporcie kasowym jest traktowane jako jeden zapis księgowy. Zapisami księgowymi są także dokumenty wewnętrzne służące do księgowania np.: kosztów przebiegu pojazdu lub amortyzacji środków trwałych.

Koszt sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego to wysokość średniomiesięcznej opłaty za obsługę księgową z ostatnich 3 miesięcy danego roku, jednakże nie mniej niż 850zł.

Kadry i płace (55 zł za pracownika)

PIT roczny (1 sztuka)

od 200 zł

Założenie spółki z o.o. 

od 500

Zamknięcie roku 

(miesięczna opłata)

Noty korygujące (1 sztuka) 

10 zł

Deklaracja PCC (1 sztuka)

20 zł

Protokół Zgromadzenia Wspólników 

200 zł

Umowa o pracę/zlecenie/dzieło (1 sztuka) 

25 zł

*Podane ceny są kwotami netto, do których należy doliczyć 23% VAT